Tuesday, May 31, 2011

Colorful post / Színes bejegyzés

about yesterday's "Stash Enhancement Experience". Looking at  my new threads, I realized I couldn't say which is my favorite color... They all have their own charm and place and role to play, I love them all and I find I'm quite happy with this feeling.

Megérkeztek az új fonalaim és amint kibontottam őket, ráébredtem, hogy nem tudnám kiválasztani melyik a kedvenc színem... Mindegyiknek megvan a varázsa, a helye, a szerepe, mindegyiket szeretem és ez most egy nagyon jóleső érzés.






Have a colorful day!
Színes napot kívánok Nektek!



7 comments:

Lee Albrecht said...

Consigo perceber que suas cores favoritas são o lilás, o roxo, com pequenos toques de cor verde.
Um feliz Trabalho!

xJuDesign said...

Gyönyörű fonalak:) El is hiszem, hogy mindegyik kedvenc lett első látásra :))

Szihaj said...

Csodaszépek! Igazi finom, "mányás" színek :)))

Unknown said...

De jó nézni,gyönyörűek. Alsóbb bejegyzés:tündérangyal mosolya örömmel tölt el,de le a kalappal a meló előtt,ezt a sok lufit fel is kellett fújni!Egyszer én is csináltam ilyet,100 lufit fújtunk fel, mert Olivér bele akarta vetni magát,azaz a tetejére ugrani.Persze szétrebbent,csalódás volt Neki,de a látvány mesebeli volt,mint Nálatok is.

Bernadett said...

Gyonyoruek.:)

Lakshmi said...

woww such a lovely colours and threads..Im feeling like to touch them ..they look so delicate and tempting..enjoyyyyyy!!!
You have a great blog here..hoping to find time to read all your post today..

Pamela Kellogg said...

Oooh, Annamarie, your photos make me want to go shopping for some new threads. I have plenty but now I want more!!! Beautiful!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...