Monday, March 8, 2010

Zöld szalagot Nők Napjára - Panglică verde de Ziua Femeii

Is. Mert nem csak zöldet kaptam :)Igaz, a zölddel kezdődött: egy számomra felfoghatatlan okból kifolyólag egy üzletben sem találtam fűzöld vagy fenyőzöld vagy bármilyen másfajta zöld szalagot a neonzöldön és az almazöldön kívül - de az meg nem kellett, mert ilyen finnyás vagyok én. Aztán háló a világhálának, mégiscsak találtam, ráadásul selymet, mert eredetileg arra vágytam, de jobb híján megbékéltem volna a szaténnal is. És ha már zöld is, selyem is, volt ott sok más is. Ide vele. Minddel. 50 darab 4mm-es csodálatos, selymes selyemszalag bobinával.
Ma érkezett meg a csomag, virág helyett, Nőnapra.

Şi nu numai. Pentru că n-am primit doar verde :) Ce-i drept totul a început cu verdele: dintr-un motiv pe care nu l-am înţeles, nu am găsit în nici un magazin panglică verde închis. Dar nu m-am lăsat şi am căutat mai departe, de data aceasta pe internet. Şi am găsit! Pe deasupra chiar de mătase, aşa cum mi-aş fi dorit de la început. Şi dacă era şi verde, şi din mătase, erau şi multe altele, aşa că le-am vrut pe toate! 50 de role cu panglică superbă de mătase de 4mm.
Pachetul a sosit azi, în loc de flori, de Ziua Femeii.















Hej, de mennyi virág lesz még belőlük!
Csak mert nem volt elég elkezdett munkám és elég tervem :)

Şi câte flori voi broda din ele!
Doar pentru că nu aveam destule proiecte începute şi destule planuri :)



Boldog Nőnapot Nektek!

14 comments:

Melinda said...

Huhhh, micsoda látvány!:))) Használd őket egészséggel!;) Boldog Nőnapot!!!:x

Polly said...

gyönyörű látvány :))) alkoss belőlük szépeket!

Bernadett said...

Ilyen szep szinskalat mar regen lattam.:)

belinda said...

Húha mennyi klassz szalag :) Sok szép munkát velük!

CathlenKata said...

Azta nem semmi mennyiség :-) Készíts belőle sok-sok csokrot !!!

Pillekata said...

Húha! De jól néznek ki!!A 2. képen olyanok, mint egy csomó diafilmes doboz.

Pillekata said...

Honnan rendelted?

Mánya said...

Innen rendeltem: http://www.threadart.com/shop/category.asp?catid=167

Luna (V.Fiona) said...

Hát nem apróztad el. Jóóó nagy terveid vannak. :)

Kriszty said...

Neked is boldog utónőnapot. Nem semmi ez a cucc így egyben. Gyorsan gyorsan hímezzél vele szépeket, és mutasd! :)

lapappilon said...

mennyi szépség egy helyen!

Hencsi - bneheni said...

Jaj, de nagyon szépségesek!!! :):)

Melinda said...

Aztaaa mindenit!Alkoss belőlük sok szépséget!!

SaraCreations said...

wow! Super!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...