Sunday, March 14, 2010

Atalie - Petit coeur bleu

zöld-rózsaszínben :)
Tegnap reggel megint télre ébredtem, úgyhogy keresgéltem kicsit a fonalaim között, kicsit a szalagok között... A minta nem volt kérdés, hetek óta várt az éjjeliszekrényemen :)

verde cu roz :)
Ieri dimineaţa când m-am trezit am văzut că încă e iarnă, aşa că am cotrobăit puţin printre aţe şi printre panglici... Modelul era deja dat, mă aştepta de cîteva săptămâni pe noptieră :)

Anchor 1216-tal, sárgás-cirkalmas, 28-as lenre készült.
A pókhálós rózsát és a kolloniális csomót most próbáltam először, és mindjárt szalaggal - nem baj, még gyakorlunk :)

Am folosit Anchor 1216 şi pânză de in 28ct.

Tehnica folosită pentru trandafiri am folosit-o acum pentru prima oară, direct cu panglica - nu-i nimic, ne putem perfecţiona :)
















Kicsit félve vágtam le az első darab szalagot, de annyira kellemes hímezni vele, olyan finoman, szépen siklik és alakul, hogy merem állítani, új szerelem született :)

Mi-a fost puţin teamă să tai prima bucată de panglică de mătase, dar e atât de plăcut să brodezi cu ea, alunecă atât de fin, încât îndrăznesc să afirm că s-a născut o nouă dragoste :)

5 comments:

Melinda said...

Ó, kérem szépen, a szerelem részemről is abszolút biztos!;))) Csodaszépet alkottál!!!

Bernadett said...

Gyonyoru.:)

Luna (V.Fiona) said...

Nem hagyod rád porosodni a szalagokat látom. Csodás kis darab ez. :D

Mánya said...

Köszönöm, lányok! :x

Szihaj said...

Itt is megcsodáltam, gyönyörű :))
És az oldalad is nagyon tetszik :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...